Sociale medier i strategi og kommunikation

Sociale medier i strategi & kommunikation

Hvordan får du styr på din organisations sociale medier, så det ikke bare er noget en enkelt ildsjæl tager sig af? Hvordan viser du forretningsværdi, modtagerværdi og får lavet en plan?

Uanset om I allerede er godt i gang eller skal ud på en ny platform, så giver kurset de strategisk redskaber der skal til, for at bringe sociale medier ind i kommunikationsstrategien.

Kurset giver 10 ECTS-point og er på diplom-niveau.

Se datoer og meld dig til >

Professionel profil på sociale medier

Giver din profil på sociale medier professionel værdi? Gør dine kollegers? Gør din chefs?

På kurset lærer du de nye kommunikationsdiscipliner, der baserer sig på, at mennesker er medier. Du bliver i stand til at rådgive om og udføre employee advocacy, personlig branding og topleder-kommunikation på sociale medier.
Og du får også styrket din egen profil som en del af forløbet.

Kurset giver 10 ECTS-point og er på diplom-niveau.

Se datoer og meld dig til >

Indhold på sociale medier

Godt indhold - vi ved godt, at det skal til. Så hvordan planlægger man det, udvikler koncepter, skriver det og forstår hvordan modtageren opfatter det?

På dette 6-dages taktiske kursus bliver du en dygtigere indholdsproducent. Og indholdsredaktør for sociale medier.

Kurset giver 10 ECTS-point og er på diplom-niveau.

Se datoer og meld dig til >