bog: Influenter - Når mennesker er medier


 

En bog om de nye kommunikationsdiscipliner

Hvad er ekstern kommunikation, når de stærkeste platforme ikke kun er massemedier, men en masse små medier? Hvordan bruger man influenter, medarbejdere og interessenter i kommunikationen?

Bogen behandler hvad det betyder for en organisations brand og troværdighed, når den pludselig skal kommunikere ved hjælp af mennesker, der også ønsker at fremme deres eget brand som en del af kommunikationen. Bogen kommer ind på, hvad det betyder for en virksomheds troværdighed, når den bliver lånt ud til en influent - og omvendt, når virksomheden iklæder sig influentens troværdighed.

“Når mennesker er medier” ser på hvordan man arbejder strategisk og praktisk, når man skal arbejde med influenter, digital interessevaretagelse, medarbejderambassadører og eksterne ambassadører i professionel kommunikation.

”Når mennesker er medier” er både en vidensbog og en metodebog, der giver overblik, indføring og modeller for de syv kommunikative discipliner, hvor mennesker er medier.

 
 

The media is the message, skrev McLuhan, men hvad sker der, når mediet er et menneske?